Ønsker du at sende en ansøgning, om indmeldelse af dit barn, så hent og udfyld indmeldelsesblanketten og send retur til vores vuggestueleder: daginstitution@billumfriskole.dk

Du vil få svar, omkring 2 måneder før opstart, om dit barn har fået pladsen.

Optagelseskriterier

Børn, som har søskende i pasningsordningen eller på friskolen, samt børn fra Billum Sogn, har 1. prioritet.

Vi vil gå langt i forhold til at rumme børn, som opfylder denne prioritet, men vi er også bevidste om, at der kan være børn som kræver et særligt pasningstilbud, og som derfor har gavn af at modtage et andet tilbud end vores.

Optag af børn i Vuggestuen:

Vi modtager løbende børn i vuggestuen efter venteliste.

Efter besøg i vuggestuen, rundvisning og samtale med vuggestuens leder, samt gruppepædagogen vurderes det om vi er et godt match. Som vuggestue vurderer vi, om vi kan løfte barnet i dets udvikling og socialt i gruppen. Det skal være godt for jer der kommer til, men det skal også være godt for de børn der allerede går i vuggestuen.