Ansatte i SFO´en

Katrine Busch-Petersen

Pædagog i SFO - på orlov

Katrine er uddannet pædagog i 2014 og kommer med en baggrund som skolepædagog. Her har hun erfaring inden for bl.a. førskole og som støttepædagog i skolen.

Hun er optaget af at skabe den bedste overgang fra børnehave til skole, og har også stor fokus på den røde tråd mellem skole og SFO. Hun tror på, at medinddragelse af børnene skaber den bedste SFO.

Katrine bor i Sønderris med hendes kæreste og deres 2 drenge, hvor de har bygget nyt hus. I hendes fritid elsker hun at være sammen med familien.

Johanne Sinkjær-Knudsen

Pædagogmedhjælper

Johanne er ansat som pædagogmedhjælper i SFO'en. Hun er 20 år gammel og blev student i sommeren 2023. Johanne vil også træde til som vikar i både skolen og børnehaven efter behov.

Johanne møder altid børnene med et smil og vil bidrage til den gode stemning i hverdagen.

Johanne bor i Billum hos sine forældre, sammen med to yngre søskende.

I fritiden dyrker hun gymnastik, og ellers elsker hun at være i gang med diverse kreative sysler.

Stephen Wilfred Tarbensen

Medhjælper/hyggeonkel

Stephen har været i børnehaveregi i mange år. Han er vores faste morgenåbner i børnehaven, hvor vuggestue og SFO børnene også bliver afleveret.

Stephen gør også rent på skolen.

Han bor i Billum og er gift med Jette, der er dagplejer. Han elsker at rejse og komme ud og opleve verden. Derudover kan han gode lide at rode i træ, være sammen med familien, sine børn og børnebørn.