Mød de ansatte i vores vuggestue

Charlotte Benedikt Hansen

Leder af vuggestue, børnehave og SFO

Charlotte brænder for natur og udelivet. Hun elsker at se planter spire frem. Charlotte tror på relations og ressource orienteret pædagogik, da det efter hendes overbevisning styrker børnenes, forældrenes og personalets udvikling i hverdagen - Sammen kan vi det hele.

Charlotte nyder daglige gåture med hunden, hvor hun mærker årets gang. Ligeledes prioriteres samvær med mand, børn og barnebarn højt, for tiden flyver afsted. Konstruktiv nærvær med mennesker er livsbekræftende.

Lisbeth Bloch Mathiesen
Pædagog

Lisbeth blev uddannet pædagog med speciale i mennesker med sociale problemer i 2012 og har siden da arbejdet inden for specialområdet, inden hun startede i Frivuggestuen.

Lisbeth går meget op i sansestimuli, om det er dans, musik eller at være kreativ med børnene.

Lisbeth bor i Billum med hendes kæreste og deres hund. Lisbeth elsker at udforske køkkenet både inden for kager, søde sager og det salte køkken. Derudover danser Lisbeth folkedans og er en rigtig vandhund.

Lisbeth går på barsel i foråret 2024 og vender tilbage først på året 2025.

Mette Cecilie Juhl Jensen
Pædagog (Barsel vikariat)

Mette bor i Esbjerg med hendes mand og deres 2 børn.

Mette har 6 års erfaring med at arbejde i vuggestue.

Mia Willemos Poulsen
Pædagog

Mia blev uddannet pædagog i januar 2021 med speciale i dagtilbudspædagogik.

Hun brænder for kreativitet, natur og udeliv. Hun elsker at udfolde sig kreativt med børnene og bruger naturen og dens muligheder så meget som muligt.

Mia bor i Oksbøl med hendes datter, og bruger en del af hendes fritid på at sanke i naturen. Hun er glad for at sylte, bage og eksperimenterer også en del med andet madlavning.

Louise Engelbreth
Pædagogmedhjælper

Louise har tidligere arbejdet i folkeskolen og SFO, hun elsker at være kreativ med børnene og nyder udelivet.

Louise bor uden for Orten på en landejendom, med hendes mand og deres 3 børn, 2 hunde og 1 kat. Hun elsker at bruge tiden med hendes familie, venner og være i haven.

Christine Holm
Pædagogmedhjælper

Christine har sabbatår og har tidligere arbejdet i grillen i Billum. Hun bor i Esbjerg med hendes kæreste.

I hendes fritid elsker hun at være sammen med hendes familie og venner.

Stephen Wilfred Tarbensen

Medhjælper/hyggeonkel

Stephen har været i børnehaveregi i mange år. Han er vores faste morgenåbner i børnehaven, hvor vuggestue og SFO børnene også bliver afleveret.

Stephen gør også rent på skolen.

Han bor i Billum og er gift med Jette, der er dagplejer. Han elsker at rejse og komme ud og opleve verden. Derudover kan han gode lide at rode i træ, være sammen med familien, sine børn og børnebørn.